Friday, February 17, 2012

E-book Senjata Facebook



E-book Senjata Facebook hasil tulisan Ariff Putera dan Irfan Khairi,akan memberikan panduan bukan sahaja tentang cara menghasilkan laman Page Facebook yang profesional tapi juga menarik pembaca,pengikut dan pelanggan yang berkualiti dan setia.



Bagaimana Produk ini Boleh
Membantu Anda ?



Mempromosi perniagaan anda!Ketahui cara untuk membuat promosi tanpa disedari oleh pengguna di Facebook.
Memdedahkan perkara yang dianggap remeh!Sekiranya anda melakukannya, seolah-olah anda 'membunuh' perniagaan anda.
Memilih nama yang efektif!Ketahui nama yang sering mendapat klik untuk menggandakan pulangan dalam perniagaan anda.
Mengenali pengikut sedia ada dan bakal pelanggan!Anda akan di dedah dengan cara yang paling mudah untuk menggunakan Facebook Insights. Dengan itu, anda akan lebih mengenali latar belakang fans dan pelanggan anda. Anda juga tidak lagi membuat promosi pada kumpulan sasaran yang salah.
Mendaftar nama unik di Facebook secara percuma!Ramai yang tidak tahu mengenai fungsi nama unik sebagai imej yang penting untuk perniagaan anda. Ingat, pengguna lebih mempercayai pernigaan yang mempunyai imej yang professional. Boleh juga digunakan pada kad perniagaan, risalah serta laman web.
Lebih 30 rahsiauntuk meningkatkan Like dan interaksi. Lebih daripada 30 rahsia akan dibongkar untuk membantu anda menggunakan Facebook seperti pakar internet. *Yang juga akan membuatkan pesaing anda tertanya-tanya apakah teknik yang digunakan anda.
Ketahui dengan melakukan ______________, Page anda akan di-banned.Kebanyakkan pemilik perniagaan di Facebook tidak menyedari hal ini.
Menjimatkan wang anda untuk mempelajari ilmu Facebook. Segala-gala yang anda perlu tahu, dimuatkan di dalam ebook ini.
Ketahui dengan terperinci, bagaimana untuk membina Page pertama anda. Tidak perlu hadiri kursus berasingan hanya dengan mengetahui teknik mudah ini.
Ketahui juga cara untuk membina Landing Tab.Dengan ini, perniagaan anda di Facebook lebih menonjol dan menarik lebih banyak peminat.
Setiap teknik dan rahsia disediakan dengan contoh. Ini amatlah penting bagi memudahkan anda untuk memahaminya.

Bagaimana Cara Untuk
Mendapatkannya ?

Sila layari website Rasmi Irfan khairi dan Ariff Putera Di

No comments:

Post a Comment

siteamplifier

Amazon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...