Thursday, February 3, 2011

Blog krisis di Mesir dan nasib rakyat kita

Pasti ramai yg tertanya-tanya dan ingin tahu bagaimana keadaan rakyat Malaysia yg berada di Mesir skrg.Sebenarnya rakyat kita yg berada disana telah pun membuat satu blog yg memberikan maklumat terkini dan tindakan yg telah diambil oleh kerajaan Malaysia utk membantu rakyat kita yg berada disana.

Utk pengetahuan korang kerajaan telah pun membuat keputusan melaksanakan operasi piramid utk membawa pulang pelajar Malaysia yg berada disana.
utk mengetahui lebih lanjut korang boleh layari http://krisismesirnasibrakyatkita.blogspot.com/ kat situ ada byk maklumat dan laporan operasi yg sedang dijalankan oleh ATM.




Entri ini ditulis oleh apai seorang penjual produk online melalui program Affiliate .Antara perniagaan secara affiliate yg telah disertainya perfume auction sebuah Syarikat yg menjual minyak wangi serta kosmetik yg terkenal seperti Dunhill,212 by Carolina Herrera,Giorgio Armani, Cherry Pink Lip Cream ,High-Shimmer Powder Eyeshadow dan banyak lagi.Buku Mentor Jutawan Bersama Irfan Khairi sebuah buku berupa motivasi pada bakal usahawan yg ditulis sendiri oleh saudara Irfan Khairi beserta soal jawab bersama 8 Icon jutawan malaysia yg terkenal.

No comments:

Post a Comment

siteamplifier

Amazon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...