Monday, January 17, 2011

Blog shop list utk blogger

Segman aku kali ni bertujuan utk berkenalan dan mengumpulkan seberapa banyak blogger yg mempunyai blog shop iaitu blogger2 yg menjual produk secara online di dalam blog,tak kisahlah produk sendiri atau pun org lain punya,asalkan jual produk.Aku sudah siapkan satu ruangan khas utk kumpulkan list blog shop korang klik kat sini. Cara nya mudah saja
  1. Buat satu entry yg bertajuk Blog shop list utk Blogger kemudian link kan kat entry ni,kalau nak copy paste entry ni pun boleh juga.
  2. Tak wajib jadi follower tapi kalau nak follow juga,terima kasih byk kerana sudi.
  3. Terbuka pada terbuka blogger yg ada blog shop
  4. Kena ceta lah sikit apa produk yg korang jual
  5. Bila dah siap sila tinggalkan link anda kat ruangan komen
  6. Ajaklah semua rakan blogger anda yg ada blog shop utk join segmen ni.
Tak rugi join segmen ni,sbb tak kena bayar he...he..he,tujuan aku hanya utk berkenalan dgn blogger yg ada kat luar lagi pun bila blog shop list dah ada senang,nak beli barang je tgk list mana tau korang ada barang yg aku dan pengunjung blog aku nak boleh terus order betul tak...

5 comments:

FaraCuna said...

singgah cni dr list BA..

Imran nyambek said...

gua shop pun takde.arrgh

Dila's Art said...

Dang dah add entry bloglist tu tapi product belum ada lagi..so camna yea? Bila dah ada product nanti Dang contact balik..

Syafie Abdullah said...

takpe dang bila2 pun bole

Dila's Art said...

Tuan blogger, nama dang setia telah ditukar kpd dang tari atas sebab-sebab tertentu.
Blog baru dang adalah http://dangtari.blogspot.com
Harap maaf kalau dah menyusahkan mana-mana pihak.

Post a Comment

siteamplifier

Amazon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...