Monday, December 20, 2010

Taktik Baru Jenayah Rogol

Berita ni aku copy dari http://cetusanhati.com/info-and-articles/taktik-baru-jenayah-rogol pemiliknya meminta berita ni disebarkan

Sekarang ni, terdapat satu taktik jenayah rogol yang telah difowardkan melalui SMS, aku sebagai perempuan ni ingin berkongsi apakah taktiknya itu. Mari membaca cerita ringkas aku di bawah:
Seorang wanita meninggalkan pejabatnya selepas jam kerja dan melihat seorang anak kecil menangis di jalan. Merasa kasihan kepada anak itu, dia pergi untuk menanyakan apa yang berlaku. Anak itu berkata: “Saya kehilangan ibu dan ayah saya. Bolehkah anda menghantar saya pulang Ke rumah? ” Maka anak tersebut memberinya sehelai kertas dan memberitahu wanita itu di manakah alamat rumahnya.
Wanita yang baik hati itu tanpa mencurigai apa-apa membawa anak itu ke sana. Ketika mereka tiba di ‘rumah anak’ tersebut, wanita baik hati itu menekan loceng pintu dan ada kuasa bervoltan tinggi disambungkan kepada loceng itu membuatkan dirinya pengsan. Keesokan harinya ketika dia terbangun, dia mendapati dirinya di sebuah rumah kosong di perbukitan dalam keadaan tidak berpakaian. Kondom semua dilemparkan sekitar dengan air mani mengalir. Ada sekurang-kurangnya sekitar 20 kondom! Dia belum pernah melihat penyerangnya.
Disebabkan itulah, wanita yang baik hati seperti ini menjadi sasaran kejahatan “haiwan” yang tidak berperikemanusiaan. Jika situasi ini berlaku kepada anda, jangan sesekali membawa anak kecil ini ke rumah yang dimaksudkan. Mengapa tidak ke balai polis sahaja? Kehilangan anak-anak yang terbaik adalah dihantar ke balai polis. Sebarkan kepada anak-anak, saudara perempuan dan isteri.

5 comments:

Azyie said...

macam2 bley jadi skunk nie...ish3~~

KimiCnoL said...

bhaya kn sekrng nie..mcm2 taktik.hmm

JOM BACE ENTRY BARU
"1.Facebook VS Blog"

apai said...

betul tu skrg mcm bole jadi kdg2 x terfikir.kena ada sikit perasaan curiga dan berhati2

misz sheyla said...

boleh tak nak amek utk share

apai said...

Boleh silakan misz sheyla lagipun artikal ni bukan saya punya, tuan empunya artikal dah bg kebenaran,dia suruh sebarkan

Post a Comment

siteamplifier

Amazon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...